Urinvägsinfektion, hjälp.

2009-01-12 ♥ 15:08:20
Jag vill ha tag på en expert inom ämnet, en riktig doktor med ett stort CV.
Som kan fixa mina problem, jag önskar att dom kunde ta det på allvar.
Kommer jag bli tvungen till att vidga urinröret eller skölja urinblåsan hos en gynekolog 5 ggr i månaden under 3 månader?
Bara det tar slut, ge mig en medicin som jag tar livet ut, vad som helst.
Få stopp på plågandet.
Låt mig leva som alla andra, låt mig få göra impulsiva saker, resa iväg långt, utan att behöva tänka på riskerna.
Är det någon mer än mig, som läser det här, som har återkommande urinvägsinfektioner och har fått en lösning på det?
En medicin, ett botemedel?
Det är inte kul att ha UVI över 8 gånger på 1½ år.



Snälla, hjälp mig.
Kommentarer
Postat av: mikaela

Usch gumman önskar att jag skulle kunna hjälpa deej!

2009-01-12 @ 16:11:17
URL: http://mikaelaaaamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0