Skoldag nummer 1

2009-01-12 ♥ 15:15:12
Idag i skolan så fick jag äntligen tummen ur rumpan och ringde till Ica Nära här i stan, efter ett snabbt samtal så fick vi komma direkt och kunde därmed börja vårat lilla projekt.
Vi gick dit, sökte efter Erik och fick följa med in på deras fikarum, där blev vi bjudna på fruktsallad, Icas egna. Hur god som helst, eller hur tjejer?
Camilla vart den som ställde frågorna (jag var rätt nöjd med det, aldrig varit någon modig och pratglad person) medans jag och Mikalea satt och kollade in Eriks ögon, haha.
Det gick snabbt och vi var snart tillbaka på skolan igen, därmed började jag känna mig dålig, och värre blev det.
Hoppas ni kunde sammanställa frågorna ordentligt sen, och att ni inte saknade mig för mycket, haha.
Så nu är en skoldag borta och bara tre kvar, varav två dagar inte är riktiga skoldagar.

Jag har lite shoppingbegär. Vill till IKEA, handla kläder och köpa en ny mobil.
Pengarna räcker inte. Tänk om man kunde vara miljonär.
Kommentarer
Postat av: mikaela

Hahah jaa dom med långfransar ;P

2009-01-12 @ 16:09:49
URL: http://mikaelaaaamm.blogg.se/
Postat av: camillisch

Haha, hatar att ringa men älskar o prata! Kan bara inte fatta att man måste bli generad och röd i ansiktet bara... (; Blev inget skrivet i skolan. det ska vi väl ta tag i nån dag.. (aa)såklart vi saknade dig för mycket! <3 kommer till school tomorrow?

2009-01-12 @ 21:51:58
Postat av: mikaela/millis

du är snel<3

2009-01-13 @ 10:38:55
URL: http://mikaelaaaamm.blogg.se/
Postat av: mills

host, det går ju inte att kommentera det nya inlägget ? :O hahah, vilken diss, jag har ju faktiskt en systemis (a) haha, eller, tjaaa, okeeeeej då, en analog (a) jag suger på kort (; haha, huuuur kunde du veta det? :O

2009-01-13 @ 20:08:13
Postat av: mikaela

Hahaha kan ju inte komentera det nya ;P men jag fattar iaf inte ;) ahahhaa host host ;)

2009-01-14 @ 15:39:35
URL: http://mikaelaaaamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0