Resumé 2008

2009-01-09 ♥ 20:22:42
Jag tänkte försöka mig på en resumé av 2008.
Inte dra några specifika datum eller månader, mera generellt vad som hänt, lets go.

I början av året var jag knäckt, höll på att gå in i väggen, hoppade av skolan.
Tog ett långt skönt sommarlov och tillbringade massor med tid till min familj och vänner, som dessutom hjälpte mig ur någon lindrigare form av depression.
Gick på Söders musikal innan lovet började, fick kontakt med Tommy igen, visade sig senare att vi skulle hamna i samma klass till hösten.
Åkte till Öland på semester med familjen + släkt. Brände mig så mycket i solen så att det såg ut som om jag hade en vit bikini på mig.
Sommarjobbade ihop pengar så jag hade råd att köpa mig en systemkamera, ett av de bästa köpen jag gjort.
Började skolan, blev tillsammans med Tommy, skaffade mig två nya vänner i klassen, som nu är två av de finaste jag har.
Hösten rullade på i skolan, åkte utomlands för första gången - Frankrike - Paris.
Någonstans här vart jag även beroende av "Varma koppen" soppor.
Åkte till Stockholm och träffade Sandra, efter att ha chattat i ca 3-4 år så träffades vi äntligen, nervös så jag höll på att dö på tåget, men det hade inte kunnat bli bättre än det vart!
Fick jullov, förlorade farmor efter en kamp mot cancer, och nu står jag här, 2009.
Lyckligare än jag har varit på länge, men samtidigt lite förvirrad inuti mig, framför mig har jag en begravning och ett mål; att sikta på bra betyg till sommaren.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Du är bäst!! <3 Lovar att jag kommer o steppar ;)

2009-01-09 @ 20:50:53
URL: http://mikaelaaaamm.blogg.se/
Postat av: millizz

hmm, tkr faktiskt att det saknas nått under min och mellis fina bild! Borde stå, mikaela, camilla och johns keps! hoho :O (; tack detsamma btw :)<3

2009-01-10 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0