Isbar

2009-01-14 ♥ 16:43:19
SJUKT!
Varför går de inte att kommentera förra inlägget?




Iallafall, idag var jag i Sthlm med nästan hela klassen. (Alla som har kursen Hotell - förutom Parlino som inte var med...)
Där fick vi gå in på Nordic Sea Light Hotel, där inne fanns det en isbar, ashäftigt var det.
Det var is ifrån...tårneälv? Heter det så?
Iallafall, likadan is som dom använder till ishotellet i Jukkasjärvi.
Det betyder alltså att jag var i skolan idag, och om jag inte hade varit ledig imorgon så hade jag kommit då. Men jag kommer på fredag, så då ses vi igen tjejer!

Imorgon:

Begravning
Hem, ta det lugnt en stund, släppa allt
Ringa Tommy
Sova hos Tommy
Kommentarer
Postat av: mikaela

Vad bra..Saknar jue deej<3 Ballt med isbar den får vi besöka ;)

2009-01-14 @ 22:50:34
URL: http://mikaelaaaamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0