Fotoalbum

2009-01-12 ♥ 20:30:01
Imorgon måste jag försöka ta mig ner till Åhléns, jag är inte säker på om jag kan gå till skolan, för det blir så jobbigt att sitta still i 8 timmar med urinvägsinfektion.
Men jag måste köpa mig ett fotoalbum på Åhléns, där jag sedan kan sätta in utvalda kort som jag fotograferat.
Om jag ska kunna utvecklas något inom fotografering så måste jag ju ta mig framåt, med alla medel.
Att visa upp sina kort som man är nöjdast med, blir faktiskt roligare om man gör det i ett fotoalbum.

(Jag måste erkänna att jag fick idén från Matilda Hammar)




Jag älskar den runda oskärpan som kommer i vissa bilder, och för er små icke fotointresserade pluttar *host* Camilla och Mikaela *host*, så menar jag när bakgrunden blir som runda prickar på vissa ställen. Haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0