Besviken

2009-01-29 ♥ 17:23:03
Idag i skolan vart jag riktigt arg. Jag var på första lektionen; Datorkunskap, och det var 10 minuter kvar av lektionen, då kommer min mentor och säger att jag inte ska ha varken Turism eller Datorkunskap längre, jag skulle aldrig haft det egentligen.
Hur fan har dom tänk? Här har jag gått på dessa lektioner i en termin, ~60 timmar.
Gjort bra ifrån mig på lektionerna och kämpat som en tok för att höja betygen, eftersom jag hoppade av förra året. Så kommer han och säger att jag egentligen inte ska ha dessa två kurser?
Jag blev förbannad, tog min jacka, stängde av datorn och gick. Det första jag gjorde var att ringa mamma, upprörd, såklart.
Sedan så tog jag med mig Camilla och vi gick till syon, sånt här ska inte kunna hända tycker jag!
Det är skolans plikt att hålla koll på betygen samt vilka ämnen jag ska ha och inte ha. Nu har jag slitit i onödan, som det är just nu. Det blir en uppföljning på allt, har tagit kontakt med syon igen och hon ska prata med rektorn.
Det var dåligt gjort Lindengymnasiet!
Kommentarer
Postat av: mikaela

Det va jävligt fult gjort av dem!!!

2009-01-29 @ 19:22:11
URL: http://mikaelaaaamm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, usch. det gillar vi inte. syon var ju väldigt trevlig och "lilla fröknade" dig också, precis som om hon var gud eller nån. isch, krig!

2009-01-29 @ 20:30:58
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :

2009-02-01 @ 20:59:52
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0