Jag har rubriktorka...?

2008-09-16 ♥ 18:48:38
Jag lovade ju några inlägg ner att länka till Tinas blogg, och NU kommer den länken!

Tinas blogg, klicka där, ni vet? Hehe. Puss på dig.

Idag då, skola som vanligt. Men ingen Tommy o ingen John där, vart är ni grabbar? omg, haha!
Men på svenskan så gick vi ner på stan och intervjuade folk om kärlek och filmade, asså det var skitkul, jag svär. Haha!
Och så kom jag hem sen, satte mig o plugga, fastnade på matten.
Varför är det så svårt med matte?  Jag tycker matte kan vara skitkul, speciellt på lektionerna när det finns hjälp att få och allt flyter på sådär bra, men hemma så skiter det sig totalt.

Vilket tråkigt inlägg att läsa!
Sånt här ska jag inte skriva igen, hahah.



Bild: Jag
Objekt: "Paradisäpplen"

Kommentarer
Postat av: Tina föfan

inte tråkigt alls ju =) kul att läsa vad som händer för dig juu när man är så far away!

2008-09-16 @ 21:31:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0