De stora, de kända, de berömda, de små och söta.

2008-10-25 ♥ 19:38:37
Just nu sitter jag och väntar på att min kompis ska duscha o äta klart o allt va du skulle göra, haha.
Sen ska jag hitta på något med han, eftersom Tommy är borta så kan jag inte träffa han.
Men ska vara med PG, det blir nice, har alltid så kul med honom. Vi har känt varandra ända sen vi var nyfödda.
Så 17 års vänskap snart, inget kan rubba det.

Idag har jag lagat mat, varit ute en sväng, umgåtts med min bror och haft det tråkigt.
Iochmed att jag bor växelvis boende så brukar jag packa en väska med alla prylar som ska med hem till mamma/pappa, och just den här gången så lyckades jag glömma väskan hemma hos mamma. Så nu har jag ingen mobilladdare, inga pengar, ingen necessär, ingen plånbok med alla kort, ingen kamera, ingenting.
Jag har inte så mycket roligt att skriva om och det är inte så kul att läsa något som jag bara krystat fram, so what to do?
Hur ska jag utveckla min blogg, hur ska jag göra den mer intressant, mera läsvärd?
Någon som har några tips?
Jag är iallafall glad för jag har i genomsnitt 7 unika besökare per dag, kan säga att det är som en droppe i havet bland alla andra. Men för mig är det riktigt kul, har ju då några personer som återkommer och gillar (?) min blogg iallafall.
Sen kan man inte mäta sig med de stora kända bloggarna.

Peace in and out / Elin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0