Blått/Lila silverschampo

2008-10-16 ♥ 19:52:21
Nu ska jag strax hoppa in i duschen. (Hoppa? Gå in i duschen, helst.)
Kom och tänka på en sak, när jag var liten så halkade jag i duschen och slog bakhuvudet i det hårda golvet, kanske därför jag är som jag är?
Haha, skojade bara. Men anyway, damn vad ont det måste ha gjort.

Jag har ju som sagt blekt håret, och när jag använde silverschampot för första gången för några dagar sen så fick jag mig en chock när jag såg att det var lila/blått. Kändes som att smeta in blåbärssoppa i håret, jag trodde nästan att jag skulle bli blåhårig.
Det hade inte min frisör berättat för mig, haha.

Imorgon ska vi på studiebesök på ett Hotell, det blir skönt med lite variation.
Inte bara lektioner utan mera praktiskt också!

 

(Det där gul/orange ska bort...!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0