Shoppingen

2008-11-30 ♥ 11:55:44
Igår rusade jag omkring i Stockholm med Sandra hela dagen.
Prio #1 på shoppingen: En kjol. Hög midja.
Hittade vi någon kjol då? nej! haha.
Från halv tio på morgonen till sju på kvällen rusade vi omkring i alla möjliga affärer, men inte en enda kjol som var bra/passade. Är inte det typiskt?
Hittade iaf ett par ribbade strumpbyxor+lite smink.
Sen så såg jag ju Lars+alla andra som har åkt ut ur Idol också (dock inte Johan).
Dagen var fullständigt lyckad och jag har skrattat så mycket så jag nästan gråtit.
Kommentarer
Postat av: astrid

Du vet drottninggatan typ 55 eller nåt.. vet inte vilket nummer den har men skitsamma! H&M och din sko är i samma? Divided avdelningen kommer kjolen ifrån så skynda skynda! den fanns i stl 36-40 imorse när jag var där. en i 36, en i 38 o en i 40. Men jag brukar ha 34 men 36 passade bra så om du har 36 kan du nog ha 38 etc etc! ha det bra!

2008-11-30 @ 13:31:37
URL: http://doltnummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0