Stulna cyklar

2008-05-07 ♥ 12:32:16
Jodå, jag ska cykla hem till mamma, ringde just hem o sa att jag inte ska ha skjuts hem.
Så kom jag på att jag inte har någon cykel...hehe.
Men vad gör det, jag lånar en av pappas. Han tränar cykling så han har ca 7-8 stycken i källaren.
Jag får aldrig ha mina cyklar i fred, alla cyklar jag haft har blivit stulna 1 gång, 2 gånger har vi inte hittat dom.
Sist försvann min blåa kronan-cykel, den saknar jag.
Det är skönt att kunna cykla vart man vill och när man vill nu när det är fint väder. Jag har en moppe men den gillar jag inte och så kan jag inte åka med den nu eftersom att jag har mekat för mycket och inte avslutat det efter mig, hah.

Vi har jättebra väder idag, det är 19+ ute och solen skiner. Bara att ta fram iPoden och ge sig iväg.
Det är en bit att cykla, så jag får börja nu.
Ha en bra dag!
/ Elin

image14
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0