Sovtips

2008-05-06 ♥ 22:03:22
Jag kunde inte somna inatt, låg o vred mig fram o tillbaka i sängen.
Kliade mig i ögonen som sved av trötthet och då blev jag pigg igen, så höll det på.
Så fick jag den "geniala" idén att om jag gör några armhävningar samt situps så borde jag bli trött?
Sagt och gjort, blev ungefär 20 armhävningar och 30 situps, sen somnade jag som en sten!
Samtidigt fick jag ju träning i magen o armarna så det kommer nog göras inatt med om jag inte kan somna, haha.
Behövs inga sömntabletter här inte.

/Elin
Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack så mycket! :) Örhängena är köpta på H&M. Kostade typ bara 19 spänn :D Norska dåra, men..

2008-05-06 @ 22:21:32
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0