Sommardag

2008-05-06 ♥ 15:40:42
På torsdag ska jag till frisören och toppa mig samt bleka håret ännu en gång.
Från att ha varit nästan vithårig till att bli jättemörkbrun så känns det nu bra att gå tillbaka till min naturliga blonda färg.
Känns fräscht nu till sommaren också att få ordning på allt.
Dagen har varit lugn hittills, vaknade imrose och åt frukost gick sedan o var sovial med min bror som är hemma och är sjuk, ska upp o laga mat nu och sen invänta pappa som slutar jobbet.
Efter allt så går jag not ut och går en promenad runt Djulöalé, rensa tankarna och få ordning på saker och ting i huvudet som tynger ner mig.
Det är lätt det som är svårt. Som någon fyndig person sa.
Jag vet inte vad som gjort att det blivit fel och jag vet inte heller vad som ska göras för att vända det rätt, eftersom att det bara blir fel...



På tal om helt andra saker så hittade jag jättefina tee's från Toshop, synd bara att det blir dyrt!
Hittade två stycken som är så mycket jag!


Topshop

Är det någon som vet en sida här i Sverige som har liknande tröjor och kan länka?
Skulle bli jätteglad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0