Helgen

2008-05-05 ♥ 15:58:04
Helgen som varit har gått otroligt fort, först var det valborg som ''firades'' på det vanliga sättet, sedan i lördags fick vi främmande som jag senare gick på Bio med, jättebra film och en trevlig stund med Natalie.
Efter bion gick jag o tränade i ca 1 timma, skitnice det med, mycket skratt och trevligt sällskap. Dock är inte träningsvärken lika uppskattad. Haha.
Efter jag tränat så hade jag bestämt med Emma att åka en sväng, vi var väl ute i några timmar.
Åkte runt i Strångsjö, Forssjö, Eriksberg och landade sedan på McDonalds här i stan, haha, jag var riktigt hungrig så det var bra.
Blev sen hemskjutsad runt 24.00.
En helt underbar helg, tack för det, det behövdes!

Nedan:

1, Vi fick 3 brickor på McDonalds, haha.
2, Rolig gubbe på MD.
3, 4,  Raketer på valborg



(Klicka på bilderna för att se större format)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0