Drömmar

2008-05-08 ♥ 12:16:09

Hej, undrar vad alla gör just nu, sitter i skolan o käkar, är hemma o ser tv, ute och går?
Idag ska jag in till stan för att bleka håret igen, får skjuts in och får cykla hem hit igen, hehe, jag har blivit duktig ju.
Brukar du drömma konstigt? Jag tror jag drömmer något konstigt varje natt, har gjort det flera dagar/veckor nu. Inatt körde jag bil, haha, det gick väl bra ett tag, ända tills vi kom till en nedförsbacke med en affär i slutet. Sen kan man gissa vad som hände.
Jag somnade sent igår, kollade en film - blev inte trött. Kollade andra filmen - blev trött. Så är fortfarande trött nu, sitter med myskläder, hehe.

Ha en bra dag
/Ein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0