Dagens köp

2008-05-05 ♥ 21:07:22
Då är man hemma igen!
Dock vart det inte skorna som jag visade för dom var slut?
Fanns inte kvar iallafall, men blev ett par andra istället och vita. Haha.

Min mobil tar så dåliga bilder, men jag visar två stycken så får jag ta en bättre bild med digitalkameran hemma hos mamma sen!
Det var jättebra att vi kom iväg till Norrköping så jag fick skorna köpta, insåg när jag hade köpt dom att mina nuvarande skor är väldigt använda.

"Elin, har dina skor varit sådär vita som dom nya?"
"Äuuuhm...ja, hahah!"
"hahaha!"


image32



 




Gissa vart jag o Emma tjockade oss idag då?
Haha, McDonalds i söndags och Max idag!
Drog in på Max när vi var påväg hem, jättetrevlig dag idag med.
Mycket skratt och roligt folk att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0