Bor man på landet?

2008-05-07 ♥ 11:02:25
Godmorgun..uuhm, ja.
Jag vaknade av att mamma ringde, bror svarade och gav telefonen till mig.
Jag visste vad jag skulle få höra så det överraskade mig inte så mycket, men jag slängde på luren.
Det hon sa, det tänker jag inte göra idag.
Ge mig lite tänketid så är det ok.

Vad händer idag då?
Jo, ska väl hem till mamma på något sätt, funderar på att cykla, helt galen idé eftersom det kommer från min mun.
Haha, det är ju en bit ut på ''landet'' eller som jag sa när vi precis flyttat dit;
Det är inte på landet, det är en bit utanför stan.
Jag vägrade ett tag att säga att vi bodde på landet, men nu kvittar det.

Inte kunde jag somna igår heller, mycket som rör sig i huvudet, men så kom jag på situps igen!
Sagt o gjort, 40 situps dock inga armhävningar, men det funkade inte, hahah.
Visst har man mycket o kolla på när man inte kan sova? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0