Avundsjuk eller bara omogen?

2008-05-06 ♥ 18:12:45

Jag ogillar starkt människor som beter sig som svin, ärligt talat.
Människor som är tillräckligt gamla för att inte snacka skit bakom ryggen på någon, eller bete sig som små barnungar.
Där tar tålamodet slut, visst blir man förbannad?
Att säga saker som någon aldrig har sagt, att bilda små ''pakter'' för att gör livet svårare för någon, det är väl en självklarhet att; så gör man inte?
Vad får oss människor att göra sånt här, är det avundsjuka?
Jag tror det, i de flesta fall. Annars är det nog att man bara är riktigt barnslig.
Jag har själv vart med om det, och nu en som står mig väldigt nära.
Så jag tillägnar det här blogginlägget till dig och jag tycker du är stark som kan stå emot ändå!
Du vet vem du är <3

Kommentarer
Postat av: Sandrow

Ja, jag tycker vi bli världsdiktatorer och avrättar sånna som dom! För vi är bättre än vad dom någonsin kommer att vara :*

2008-05-06 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0