Sommaren är här

2008-06-01 ♥ 11:52:39
Underbar helg!

Fredagen så sms'ade min kompis o hade fått låna sin farbors cab, självklart hängde jag på. Så då åkte vi en sväng i stan med den, runt, runt, runt, runt.. You name it. Staden är inte så stor så det blir långtråkigt tillslut.
Sen igår, Lördag, så drog jag in till stan på moppen för att träffa PG, åkte hem till han fick 2 tidningar o satte mig på balkongen, i solen. Gick sen in o gjorde dom sällskap när dom åt, sen tog vi våra moppar o åkte hem hit igen. Badade, spelade fotboll, snackade, grillade och spelade Wii. Sjukt bra dag!! <3
Idag, Söndag blir det till o bara chilla, steka i solen. Ska fråga om jag får lägga i båten o åka en sväng på sjön, kan inte sitta på land hela dagen ju. Haha.
Det har varit så sjukt varmt i helgen nu, legat på 27 grader hela tiden.
Vi var ute till klockan 1 igår, då började det bli kallt, men innan så gick jag i linne o kjol hela tiden. Super skönt!



Tack till er som gjorde min helg så perfekt, love ya! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0