Smycken

2008-06-10 ♥ 10:10:07
Jag satt och kollade runt lite på Ms bijoux sida igår,
jättefina smycken
har dom!
Jag gillar vitt och guld nu till sommaren, när man har fin solbrun hy, det ser fräscht ut.

Jag ska visa vad jag fastnade för; 

Armband

Vitt & Guld armband
Turkost peace

Halsband

Jordgubbe
Fisk
Jag tänker mig halsbanden till en vit Tunika, solbrun hud.
Kedjorna var 80cm långa (på fisksmycket iallafall) så dom hänger ner lite. De här smyckena skulle jag lätt kunna ha i sommar, jag hade inget halsband med jordgubbe förra året. Så jag får ta det i år istället, haha.
Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja grannarna nästan missbrukar sin pipa haha. Ja men dom är fina att bara ha ståendes också faktiskt. Fin detalj liksom

2008-06-10 @ 10:28:58
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jaa exotiskt är rätta ordet!



Ett sånt peacearmband här ovan sitter jag och har på mig idag :) fast med brunt band. I LOVE IT

2008-06-10 @ 10:32:41
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0