Ben & Jerry's

2008-06-11 ♥ 11:51:44
Jag fick en fråga igår; "Varför är det så kul med vattenpipa?"
Satte mig o tänkte o kom fram till: Har jag verkligen skrivit att det är kul med vattenpipa?
Nej, jag skrev att det verkade mysigt att vara ett gäng o röka vattenpipa samt umgås.
Hur mycket jag vrider o vänder på den meningen så får jag det inte till att det skulle kunna bli "kul".

Ni har väl alla hört talas om "Ben & Jerry's" glass?
I veckan så kände jag att jag ville testa en sån glass, har ju aldrig smakat och den är ju så omtalad.
Så jag gick iväg till affären o köpte en, det blev "Cookie Dough".

 

Den var god i början, sen efter ett tag så kom man till det här "Cookie Dough", det gillade jag inte. Det påminde mig om hundgodis, haha. Små beiga "bollar" i vaniljglassen.
Men annars var glassen god, men jag tycker den är för dyr. 50 kronor för 500g, jag kommer inte köpa glassen igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0