Semester

2008-02-14 ♥ 21:14:21
Jag har aldrig varit utomlands.image4
Eller jo, haha, det har jag ju. Jag var i Danmark i 45 minuter och så har jag varit på Åland.
Men jag räknar inte det som utomlands.
Utomlands är ju när det är vita stränder, turkost vatten och minst 30 grader i skuggan.
Jag har alltid velat åka till Grekland. Jag har blivit förälskad i landet Grekland.
Jag har sett på massor av bilder därifrån, dom kritvita husen, det turkosa vattnet och naturen ser underbar ut. Inte som någon regnskog utan sådär lummigt, gammalt och mysigt på något sätt.
Om jag fick välja vart jag vill åka i sommar så skulle jag välja Grekland, helt klart.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var i grekland för två år sen, och jag lovar dig att åker du dit så är de det bästa du någonsin kommer ha gjort! Det är så fint, vattnet är varmt, människorna är trevliga maten är god och musiken spelas hela dagarna långa! Åk dit och njut!

2011-08-23 @ 09:49:29
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0