Fruktsallad

2008-02-14 ♥ 21:45:05
Jag satt o kollade runt på lite sidor och helt plötsligt blev jag jättesugen på en fruktsallad.image5
Det skulle vara jättegott just nu, men jag tror inte vi har grejer hemma så att jag kan göra en, synd!
Blandningen mellan sött och surt.
På nyårsafton så var vi nere hos grannarna, blev då bjudna på en jättegod fruktsallad.
Jag kommer ihåg att det var jordgubbar, vindruvor, mango, russin, äpple, päron, honungsmelon m.m i, sen hade dom pressat lime över.
Den var verkligen jättegod!

Just det där att dom hade pressat lime över har jag inte testat eller
smakat någon gång, men det ska jag defenitivt göra i fortsättningen på min egna fruktsallad.
Jag gillar dock inte att ha banan och mango i min.
Det är nånting med smaken jag inte gillar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0