Sanningar om mig

2008-12-01 ♥ 19:44:05

Jag ska berätta så många sanningar jag kommer på (och vill dela med mig av) till er nu.
Som alla andra i bloggvärlden right now liksom, men shit the same.

  1. Jag tyckte jag var riktigt snygg igår
  2. Jag älskar smycken, men bär det sällan
  3. Jag har fobi för hissar, men åker ofta hiss upp till matsalen i skolan, med Mikaela (1 trapp, hehe)
  4. Min äldsta och bästa kompis är PG som jag känt hela livet
  5. Jag är ca 175 cm lång
  6. När jag föddes så ringde pappa till min farmor, det han svarade när farmor frågade hur jag såg ut var: "Hon har stora fötter!" Och dom krymper ju inte med tiden liksom...tyvärr
  7. Jag är rätt klantig av mig
  8. Jag lyckades spilla makrill i tomatsås över min nya klocka en gång
  9. Jag har gjort bort mig fler än 5 gånger på nya skolan+en gång i matsalen
  10. Jag älskar att läsa böcker
  11. Min syn börjar svika mig, dags för en synundersökning snart tror jag
  12. Jag vill ta bort 10 cm på min längd och lägga till 10 KG på min vikt
  13. Jag är naturligt blond, nästan vithårig
  14. Program jag följer på tv för tillfället är: Idol, House och Färjan
  15. Jag mår inte bra när jag är ensam
  16. Jag trivs bäst i sällskap med PG eller Tommy, där är jag mig själv till 110%
  17. Jag köpte pepparkaksdeg+2 formar idag, mest för att lura pappa att jag ska BAKA. Jag ska ÄTA upp degen.
  18. Jag har inte börjat övningsköra än
  19. Jag fyller 17 om 21 dagar
  20. Jag fyller år 2 dagar innan julafton
  21. Jag fyller den 22'a December
  22. Jag är en prylnörd, vill ha det nyaste, jämt
  23. Men det får jag inte
  24. Jag har mer killkompisar än tjejkompisar och jag trivs med det
  25. 3 i min familj fyller år i December
  26. + Tommy
  27. Jag är allergisk mot pälsdjur
  28. Jag har haft min vänstra arm gipsad. Från handleden till axeln
  29. Jag har vänner över hela landet, från Piteå till Ystad
  30. Jag älskar serien "I En Annan Del Av Köping"
  31. I skolan är jag kompis med alla killar i klassen utom 2
  32. Jag blir jättenervös om jag ska ha redovisning
  33. Jag är blyg
  34. Inte så pratglad
  35. Men om jag känner dig så pratar jag mycket
  36. Jag har sämst humor
  37. Jag skrattar minst 3 ggr/dag i skolan
  38. Min handstil är hemsk
  39. Jag har gått om en klass
  40. Jag trivs jättebra i min nuvarande klass, det är den bästa jag nånsin gått i
  41. Jag börjar klättra uppåt på mina betyg, det har aldrig hänt förut
  42. Jag har jättelätt för att lära mig saker, om jag bara pluggar
  43. Jag har ett stort intresse för att ta kort
  44. Jag verkligen älskar min familj, sitter lätt hemma en fredagskväll med familjen
  45. Jag är nog databeroende
  46. Jag har träffat många människor från internet
  47. Jag har inte köpt en enda julklapp än
  48. Jag har inte skrivit önskelistor till Julafton/födelsedag. MÅSTE göra det varje år
  49. Jag sminkar mig inte ofta
  50. Jag älskar min pojkvän oerhört mycket. han betyder mest för mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0