Ny kameraväska till min kärlek

2008-08-30 ♥ 09:34:54
Idag ska vi åka till Läppe, vet du vart det ligger? Har du varit där?
Min Farmor har en sommarstuga där, så jag passar på att ta med mig kameran så kan jag fota lite vid stranden. Sjön Hjälmaren.
Igår åkte jag och köpte mig en kameraväska också, lagom stor och fick plats med massa bra saker, det blev en Lowepro Altus 160.
Stod och kollade på massa väskor, men denna föll mig i smaken, 449:- stog det på prislappen och 399:- sa hon i kassan, bara att betala och ta emot!
(Hittar ingen bild på väskan, får visa nästa vecka!)

Over And Out / E

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har aldrig varit Läppe. Ha en skön dag!

2008-08-30 @ 10:04:10
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0