Nikon - Inspiration

2008-08-29 ♥ 10:36:05
My Nikon is my love.
Nu ska jag bara hitta inspiration!
Ett tacksamt motiv att fota är ju små barn, dock är jag hemma hos min pappa nu och där finns det inga små barn.
Det finns en pappa och en 13 åring, det borde väl duga?
Blir inga bilder upplagda på bloggen några dagar, samt kan det bli dålig uppdatering.
Det är jättekul att jag har fått så många nya läsare, statistiken växer hela tiden, jättekul!
Glöm inte att lägga till mig på bloggkoll.

Over and out / E
Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är en Sony Ercisson W760i :)

Jag är heelnöjd med den, verkligen :)

2008-08-29 @ 11:10:43
URL: http://peijo.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ha en bra Eftermidda :)

2008-08-29 @ 11:22:51
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: hihi, ingen fara de är bara att fråga så ska jag svara så gott jag kan :)

jag har tre objektiv. när jag använder kitobjektivet (som jag bara använder när jag fotar de översta bilderna - dvs ego som jag ibland klipper ut) så använder jag auto, eftersom det inte så ''speciella bilder ''...

men när jag använder mina andra två objektiv så fotar jag ALLTID på manuellt. de är bäst och man lär sig mest, helt klart :)

fast när jag vimmelfotade så använde jag kitobjektivet och hade på manuellt.... haha. de gick faktist bra. så okej mitt svar blir - jag använder manuellet ;)

2008-08-29 @ 20:23:55
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0