Måndag, tredje dagen på gymnasiet.

2008-08-25 ♥ 14:07:40
Det här blir ett tråkigt inlägg utan bilder idag, för jag orkar inte ladda över bilderna från mobilen samt att jag är hemma hos min pappa igen.
Men, idag då.. Skolan började 10.00, gick fel, helt lost på nya skolan, hamnade rätt tillslut.
Lektion i 1 timme, Mat, sen lektion från 11.55 till 13.20, men vi hade matte diagnos så slutade 12.40.
Härlig dag eller what? haha.

Fick prata med min Mentor idag, nämna namnen på dom jag känner i andra klassen.
Har nu pratat med båda mina mentorer.
Skrivit ''brev'' om varför jag vill byta klass.
Pratat med syon.
Pratat med mentorn igen (idag).

Det känns som om det funkar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0