Fotosession

2008-08-28 ♥ 12:28:38
Nu är det bestämt, jag och en av min allra bästa kompis ska ha en liten "Fotosession".
Vi ska vara i Lyttersta som är en badstrand i sjön Tisnaren, helt klart vatten, en liten ö och massor med vass vid strandkanten, det är jättefint helt enkelt.
Vi ska ta lite kort i vattnet, på land och i vassen.
Jag ser fram emot det här riktigt mycket, hoppas vi lyckas ta ett datum när det är fint väder också.
Det här är jättebra för mitt självförtroende, det kommer bli jättebra bilder och det kommer ge självförtroendet en stor boost.
Mer information kommer när jag vet lite mera!

Har ni något tips på vad man kan ha på sig vid en "Vatten/Land fotografering" ?
Jag ska inte ha bikini, jag har mina skäl, haha.
Men ge mig tips?
Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Hehe, visst är det tråkigt? Man missar ganska mycket. Krya på dig du med! :D

2008-08-28 @ 12:37:46
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha tack så mycket, vad glad jag blir!! :D:D

2008-08-28 @ 13:01:07
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Fredde

naket är rätt populärt i fotokulturen just nu, man behöver inte visa privata delar bara för man inte har några kläder, med rätt positioner så kan det bli perfekt...

2008-08-28 @ 13:38:22
Postat av: Louise

ja, dom har riktigt snygga kläder

dock hitta ja inget idag, men köpte annat på lindex! :)

2008-08-28 @ 16:23:47
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0